Pagina's

maandag 30 januari 2012

Help Help

Wie o wie weet een kamer te huur in Amsterdam.
Onze dochter moet eind mei uit haar kamer en we kunnen maar geen nieuwe vinden.

Is er iemand die iets weet? laat het ons aub weten.

Nou een berichtje zonder een kaartje van ons dat kan natuurlijk niet vandaar dit kaartje


Het papier is van Magnolia en de stempel is van Mo Maning.
We hebben een stans gebruikt van Magnolia voor de bloem en het label,

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!!

liefs Tessa & Anke

13 opmerkingen:

Margo zei

Een schattig kaartje en ik hoop dat jullie snel een andere kamer vinden !
Liefs
Margo

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig kaartje, heel mooi!
En veel succes met het vinden van een kamer.
Groetjes van Jacqueline

Marijke zei

Wat een lief kaartje! Succes met het vinden van een kamer in A'dam.

Groetjes, Marijke en Chantal

Doreen zei

This is just gorgeous,love the image and your layout.xxx

*mieke* zei

Leuke kaart dames en helaas....een kamer in A'dam kan ik jullie niet aan helpen!
Groetjes Mieke

regina zei

wat een schattig kaartje en wat een
leuk afdrukje!

gr regina

inge zei

Wat een superleuk kaartje weer. Dat kamergebeuren blijft een ellende, mijn dochter reis dagelijks heen en terug bijna 2 uur om op haar school en stage te komen.

Margreet zei

Schattig kaartje met een superleuke afbeelding...kan helaas niet helpen aan een kamer..succes met zoeken!
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje.
Aan een kamer kan ik je ook niet helpen,
Succes met het zoeken het is altijd zo'n probleem.

groetjes annemarie en merit

Hetty zei

Ik kan je niet aan een kamer helen en wens jullie
daar ook veel succes mee maar wat een prachtig
kaartje heb je weer gemaakt

gr hetty

Ankie vd Polder zei

Wat een lief kaartje. Heb afgelopen zaterdag met dit stempeltje in mijn handen gestaan bij Doe@ding. Maar mijn vriendin was er ook bij en die kocht hem al, dus we hebben afgesproken dat ik hem van haar mag lenen als ik wil. Groetjes, Ankie

Helen zei

Helaas, aan een kamer kan ik jullie niet helpen; succes ermee. Het kaartje is een schatje.

miriam zei

prachtige lieve kaart
gr miriam

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief