Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Candy

Hallo allemaal

Binnenkort is Tessa jarig en wel op 10 april. Een leuke aanleiding om een verrassingscandy weg te geven aan onze volgers als dank voor al jullie leuke en lieve reacties op onze creaties.



Wat moet je ervoor doen? Nou niet zo veel hoor ben of wordt volger van ons blog en plaats de afbeelding op je blog met een link terug en laat een berichtje achter dat je mee wil doen.

O ja Tessa vind het natuurlijk ook heel leuk om kaartjes te krijgen maar dat is niet noodzakelijk om mee te doen. Als je het leuk vind om wel een kaartje te sturen stuur dan even een mailtje voor haar adres.

Ik hoop dat jullie allemaal mee willen doen.

groetjes

Tessa & Anke


40 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

we willen heel graag meedoen met de candy, en dat kaartje komt eraan hoor....even kijken of we je adres hebben anders sturen we je even een mailtje...

groetjes Annemarie en Merit

Margo zei

Hoi Tessa,
ik doe graag mee hoor, ik heb je candy al op mijn blog geplaatst en ik stuur je zeker een kaartje, ik heb je adres nog als het goed is !
Liefs
Margo

Debby Kuster zei

wat leuk een verjaardags candy, daar doe ik natuurlijk graag aan mee.

je candy staat in mijn side bar.

groet Debby

Aartje zei

Wat leuk, een verrassingscandy. Spannend. Ik doe graag mee.
Groeten, Aartje

Susie Wusie zei

Wat super gaaf deze candy!!! Ik ben gek op alles van Fotever Friends en Me to You. En als ik kijk naar het plaatje van de candy, dan wordt ik al helemaal vrolijk! Dus ik wil graag een gokje wagen!

Groetjes Suus

jolanda zei

Wat leuk om een verrassingscandy weg te geven.
Hou wel van verrassingen en doe graag mee.
Heb de candy op mijn blog gezet.
Wil wel een kaartje sturen, maar heb dan wel een adres nodig.

Inky's Creaties zei

Wat een leuk idee om voor je verjaardag een candy weg te geven. Normaal krijg je cadeautjes met je verjaardag maar jullie geven ze weg.
Ik stuur je zo even een mailtje voor je adres zodat ik een kaartje kan sturen.

Groetjes Inky

Johanna Visser zei

Wat leuk dat je voor je verjaardag een candy weggefft. Wil hier graag een poging voor wagen. Ik stuur je even een mailtje voor de kaart. Want lekker veel kaarten krijgen is gewoon leuk.

Liefs Johanna

Promosyon zei

Both teddy look so beautiful.Gift box look so creative.Thanx to share with us.

Hanneke zei

Wow wat een leuke verassing! Ik doe graag mee, hij staat op mijn blog hoor! Groetjes, Hanneke

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Tessa,

Hartstikke leuk dat je trakteert ;D Ik wil graag een gokje wagen!

Groetjes, Karin

Glenda de Heide zei

Wat leuk een verjaarsdagscandy.
Daar doe ik graag aan mee.
Je candy staat in mijn sidebar.

Veel liefs Glenda

Kreatita T zei

Heel erg leuke verrassing!
Ik doe graag mee, en zet 'n linkje op m'n blog

Frouwke zei

Tuurlijk wil ik graag meedoen met je verjaardagscandy! Hoe meer mensen hoe meer vreugde, Ik hoop dat je een leuke verjaardag zal hebben!

Zussenknutsel zei

Leuk hoor.
we doen mee.
We hopen dat je een fijna verjaardag hebt, maar dat zla zeker wel lukken.
-xx-

stempelfreaks zei

Wat een leuke verrassing. Wij doen graag mee en sturen Tessa graag een kaartje. Zouden jullie je adres willen doorsturen?
Groetjes Astrid & Larissa

Saskia zei

Hoi Tessa en Anke,

Wat een mooie kaarten maken jullie. Ik ben dan ook volger geworden van jullie blog!

Groetjes Saskia
http://saskias-kaartenblog.blogspot.com/

Babette zei

Wat leuk zo'n verrassingscandy. Ik doe mee.
Groetjes Babette

Terry zei

Thank you for visiting my blog and posting my blog candy!

Ans S. zei

Wat een leuke candy geef je weg, ik wil graag een gokje wagen.

Groetjes Ans

Crealin zei

Hoi Tessa,

van mij mag je ook een kaartje verwachten hoor, ik doe ook heel graag mee aan jullie candy.

Vele groetjes,

Lins x

Lenie zei

Hallo
Wat een leuke verjaardags candy en ik wil graag meedoen, stuur ook een kaartje voor je verjaardag.
Hoop dat je veel kaarten krijgt.

Groeten Lenie

esmee zei

leuke blog.
Wil graag mee doen

arjette zei

Nou, een verrassingscandy is natuurlijk altijd ontzettend leuk, doe graag mee!! Ik ga het op mijn blog zetten!

groetjes Arjette.

Annet zei

Wat een leuke blog hebben jullie! Prachtige dingen staan erop, ben gauw volger geworden! En dan ook nog een verrassingscandy... ik doe graag mee!
Zal 't gelijk in m'n sidebar zetten!
Groetjes Annet

carol zei

Hoi Tessa

Wat leuk dat je een kadootje weggeeft op je verjaardag
Ik hoop dat je er ook heel veel leuke krijgt

groetjes Carol

Hanneke zei

Hey, ik ga jullie even een mailtje sturen voor jullie adres, dan kan ik Tessa een kaartje sturen :). Groetjes, Hanneke

loes de groot zei

gefeliciteerd alvast
enne je maakt super kaartjes!

Sieta zei

Hallo dames, nou ik wil wel een gokje wagen voor deze candy.
Ik zal hem zo op mijn blog plaatsen.
Ik wens haar nu alvast een fijne verjaardag toe want zelf ben ik 7 april jarig en dan zitten wij met de kids op Ameland om het te vieren.
Ik ga een mail sturen voor het adres, dan stuur ik haar een kaart.

Liefs van Sieta

Annette van Aarssen zei

Hoi Tessa,
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Jij geeft op je verjaardag een Candy weg, ik zou hem graag willen krijgen voor mijn verjaardag. Want ook ik ben die dag jarig. Dat zou nog een een leuke verrassing zijn. Dus ik waag graag hier een gokje op.
Heel veel plezier met je verjaardag.
Groetjes Annette.

Anita zei

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Je hebt je ook aangemeld voor mijn blogcandy maar nog niet aan alle voorwaarden voldaan.

Gr. Anita

cebelica zei

Happy early birthday to Tessa. :D My card is going in the mail today (yes, I know,I'm horrible for leaving everything til the last minute *sigh*). I hope it won't be too long before she gets it. Hugs! xx

Leef met de wind mee zei

Ik doe heeeeel graag mee: I Love It!! Ik ben uiteraard volger geworden en heb de candy op mijn sidebar geplaatst

x Emmy

paperpapier zei

What a nice surprise birthday candy. Thank you for the chance to win. Posted the photo and link on my blog side bar.

Leef met de wind mee zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag

x Emmy

Johanna Visser zei

Hoi Tessa,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. ik hoop dat je goed verwend bent geworden met heel veel kaarten en leuke cadeaus in het gezelschap van familie en goede vrienden.

Liefs Johanna

Debby Kuster zei

HIEP HIEP HOERA,

Het is al laat op de avond, maar ik ben nog op tijd. Gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een hele leuke dag gehad met leuke cadeautjes en visite.

Liefs Debby ♥

Debby Kuster zei

HIEP HIEP HOERA,

Het is al laat op de avond, maar ik ben nog op tijd. Gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een hele leuke dag gehad met leuke cadeautjes en visite.

Liefs Debby ♥

Sassy Scrapper zei

Happy Birthday Tessa. I hope you had a wonderful day full of love and lots of laughs maybe some cake too.
Hugs Bonnie

Leef met de wind mee zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief