Pagina's

zondag 19 augustus 2012

criss cross kaartje

Hallo allemaal

Pffffff wat een hitte. We zijn de hele dag maar binnen gebleven want buiten ik het hier veel te warm.
Tessa is nog wel even gaan zwemmen met een vriendinnetje en is zo even wat afgekoeld.

Dan maar een kaartje geknutseld.

Dit lieve stempeltje van LOTV is er eentje van 3 en toen ze uitkwamen moest ik ze hebben. Ze zijn voor zoveel dingen te gebruiken.

Hij is ingekleurd met Distress en het papier is van Paper Mania


Sorry voor de slechte foto maar ik krijg hem niet beter.

Het randje is een Martha Stewart pons. Verder ook nog organza lint van Crafty Ribbons en een stukje kant uit eigen voorraad. De tekststempel is van Nicole.

Bedankt voor je bezoekje en houd het koel!

liefs
Tessa & Anke

16 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Wat een schatje in die lila/paarse kleurtjes..mooi hoor..

Groetjes Ans

Doreen zei

This is beautiful,lovely image and papers.xxx

Lia zei

Wat een lieverd en Tessa heeft gelijk dat ze is gaan zwemmen, hopelijk was er nog een vrij stukje water voor haar,
groetjes Lia

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje, Anke...ik ben ook de hele dag op mijn kamertje gebleven met de luiken dicht en de ventilator aan...goed uit te houden!
Gaan jullie nog naar de beurs?
xxx Margreet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig kaartje, heel erg mooi. Dit weer is voor mij ook te, binnen zitten is het beste.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Schitterend kaartje,lief dat beertje.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Welkom bij Happy Stamper zei

oooh herkenbaar, hier is het ook niet te harden, gewoon niet leuk meer, maar je inspiratie is er zeker niet minder om geworden :)
heerlijk kaartje, ik ga ze ook bestellen bij lili, maar wacht nog ff tot de 22ste want dan komen er nog nieuwe stempels uit met een hoog heb gehalte hahahahha

lieve groetjes angelique

chrilvian zei

oooooooooooooooooo liefff

Irene zei

Die beertjes zijn zoooooooooooooooooo cute, kan me voorstellen dat je ze direct hebt gekocht Anke. Ook al ben je niet zo te spreken over de foto, ik kan heel goed zien dat het een dot van ene kaart is!
Hier 40 graden achter op het terras, je kunt al dagen een kanon afschiteen in ons buurtje......geen mens is buiten! Wat zou een plensbui heerlijk zijn!!!!!

Liefs, Irene

Ans S. zei

Prachtige kaart met een schattig beertje erop, mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor.
gr. Liesbeth

Annemarie en Merit zei

wat een schat van een kaart en inderdaad een heel lief afdrukje..

luiefs annemarie en merit

Nicole zei

Zo daar ben ik weer terug van weg geweest. Jullie hebben je niet verveeld tijdens deze zomer, wat een schitterende creaties heb ik gemist. Maar nu niet meer hoor, hahah!! Dit is ook weer een bjoetie. Kom weer ogen te kort. Strak plan om te gaan zwemmen Tessa!! Liefs, Nicole

Marijke zei

Het is een schattig kaartje, lief dat beertje. Mooi kantje hebben jullie gebruikt.
Groetjes, Marijke en Chantal

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje weer Ankie, ik vind hem super.
Groetjes van Anita

PatriciaKleijn zei

wat een cutie

Liefs,
Patricia

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief