Pagina's

zondag 24 november 2013

Lantaarntje

Hallo lieve blogvrienden,
Vandaag ben ik er weer voor Let's Get Bizzee. Vind het super leuk en ben heel trots dat ik dt-member mag zijn van Let's Get Bizzee! Nogmaals dank je wel Nancy.

Ik heb dit lantaarntje gepimpt.


Als eerst heb ik het MDF bewerkt met Viva Inka Gold kleur Platinum




Het MDF krijgt dan ook een hele mooie glans.

Toen heb ik 2 stempels van Bildmalarna ingekleurd met Distress en H2O en uitgeknipt.


Aan de bovenkant van het lantaarntje heb ik kant gedaan.
Voor het versieren heb ik verschillende stanzen gebruikt;
- Noor! de ijskristallenrand en ook wat losse ijskristallen en de lantaarn;
Magnolia het hekje, de boompjes, de sterrenlabel, bloem, swirl en mini doily
- Lalaland de vlaggetjes
- Memory box de sterretjes;



De doily en de label heb ik ook nog bewerkt met Frantage.

Tenslotte heb ik op de onderste rand Fragments van Stampendous gedaan. Geeft ook een heel leuk effect.

Dan nog een foto met een kaarsje erin.


Gezellig dat je even langskwam!

Ik doe graag mee met de challenge van http://krea2day.blogspot.nl/

liefs Anke

11 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind je lantaarntje geweldig mooi geworden,
groetjes Lia

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Anke.Groetjes Joke

Marrie zei

Hallo Anke,

Wat is dit schitterend om te zien en wat heb je dat leuk gedaan met al die mooie details er op verwerkt ik vind het helemaal super.

Lieve groetjes Marrie

Nicole zei

WAUW!!! Wat een gave en supermooie creatie Anke!! Echt genieten weer! Fijne zondag. Liefs, Nicole

Doreen zei

This is beautiful,lovely design and colours.xxx

Erica ♥ zei

Woww wat heb je die schitterend
gemaakt, zoveel moois om te zien,
super !

Gezellige (knutsel) zondag nog ☺
Liefss van Erica ☼

Marijke zei

Prachtig en heel sfeervol!!

groetjes,
Marijke

Mar Knutsel zei

Wat is die lantaarn prachtig,staat vast heel gezellig.

Groetjes Marian

Karin zei

Wat leuk Anke, en wat zal dat gezellig staan met het lampje.
Gr. Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtig sfeerlichtje in deze (en nog komende) donkere dagen. Ontzettend leuk gedaan Anke...lieve groetjes Miranda

Helen zei

wat een geweldig mooi lantaarntje. Dat brengt nog eens gezellig licht in de donkere dagen voor kerst. Groetjes, Helen

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief