Pagina's

zondag 19 januari 2014

Dt-call Crafty Ribbons

Hallo lieve blogvriendinnen,
Er is een DT-Call op het Crafty Ribbons blog.
Het is een een oproep voor iedereen die graag lintjes gebruikt op zijn creaties.
Dus vind je dat leuk waag dan een kansje!

Ik ben heel druk geweest met het maken van voorbeelden voor Craft-emotions.
Hopelijk kan ik deze snel aan jullie laten zien. Het was zo leuk om met deze nieuwe spulletjes te werken!

Een klein tipje van de sluier kan ik wel optillen, op deze tag zit een stempeltje van de nieuwe serie.



de envelop is gemaakt met een mal van Dutch doobadoo. Het papier is van Maja.
De happy Birthday stans heb ik gestansd uit kurk en dat vind je HIER
Het Happy Birthday stempeltje is van Craft-emontions.

Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke

4 opmerkingen:

Lia zei

Vind het nu al supermooi,
groetjes Lia

Irene zei

Weer zo'n leuke envelop met tag, dat kurk is ook enig!!

xx Irene

Riet zei

Prachtig Anke.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Wat een leuke flop, die heb je
gezellig gemaakt ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief