Pagina's

woensdag 11 februari 2015

Zomaar omdat ik je lief vind

Hallo lieve blogvriendinnen,

Dit kaartje heb ik gemaakt op speciaal verzoek en is inmiddels op plaats van bestemming.

Het afdrukje is een stempeltje van Scrapberry's, hele leuke stempeltjes voor een klein prijsje. Bij Ge-we hobby natuurlijk ook verkrijgbaar, je vind ze hier



Ingekleurd met Sennelier, Ik heb niet zoveel kleurtjes gebruikt
917 voor het paart, 440 voor de vacht en een mengsel van 252 - 635 voor de binnenkant oren

Het afdrukje is gestansd met een ronde stans van Nellie Snellen en daaronder een stans van Marianne Design. De mooie bloemetje zijn gestansd met een stans van Crealies.

Natuurlijk mag een tekststempel niet ontbreken. Dit is ook een nieuwe van CraftEmotions.



De vorm van de kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.

Dan nog hartjes gemaakt met pasta, rechtsbovenaan, ook een mal van Dutch Doobadoo.
Ik heb de paste wat gekleurd zodat hij niet zo wit is.

Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

Lief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margreet zei

Wat een schatje, Anke!
xxx Margreet

Anoniem zei

Super schattig zeg. Heel mooi gedaan en wat vind ik dat lila ook mooi zeg. Prachtige kleur.
Groetjes Joke

Sandra zei

Ik vind t zo'n mooi gaaf kaartje ,geweldig !

Aartje zei

Wat een schat van een kaartje is dit. En dit is wel een hele lieve stempel van scrapberrys
Groeten, Aartje

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief