Pagina's

dinsdag 10 maart 2015

Vlaggenlijn

Hallo lieve vriendinnen,

Vandaag nog een bericht van mij. Het is namelijk ook mijn beurt om een MDF produkt van Let's Get Bizzee te laten zien.

Deze keer heb ik de vlaggenlijn gebruikt en beplakt met de nieuwe Happiness lijn van CraftEmotions




Het is een hele fleurige lijn met hele leuk stempels ook.
Op de rechtse heb ik een stempel met embospoeder bewerkt en daarna verhoogd opgeplakt, Eronder zitten veertjes.




Natuurlijk mogen de houten figuurtjes niet ontbreken. De sleutels passen er heel goed bij.

De is wat ik allemaal heb gebruikt

Papier CraftEmotions 118040/0108
Stempels CraftEmotions 130501/1081, 1082, 1083 en 1120
Hout CraftEmotions 811500/0182 0181 en0211

Stans Marianne design labels en vogelkooi
Rand stans van Nellie Snellen 
Vlinders van Tim Holtz

Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke 

4 opmerkingen:

Doreen zei

Love your beautiful bunting.xxx

corryskaart zei

Wat een vrolijke feestelijke vlaggenlijn echt iets om vele jaren van te genieten
Groetjes corry

Sharon zei

This is fabulous Anke. Beautiful banner.
Have a lovely week.
Hugs Sharon. x

Cinderella zei

Hoi Anke wat een leuk idee
en een geweldige uitwerking
Liefs en Creatiefs
Cinderella

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief