Pagina's

maandag 25 mei 2015

Craft Asylum

Goedemorgen lieve blogvriendinnen.

Vandaag wat minder zon dan gister, dus maar aan de knutsel vandaag.

Dit tasje heb ik gemaakt met de lijnen van Craft Asylum.

De basis is een patroon wat ik op internet heb gevonden.


Het papier van Craft Asylum is verkrijgbaar in grote en kleine blokjes. Hier heb ik de grote gebruikt.
De die-cuts zitten ook in die blok.

Ook zijn er stempelsets die bij de lijnen horen. Hier heb ik er 2 gebruikt en in rood gestempeld.



In het tasje zit een soort doosje waar je een kadootje in kunt doen.

Alle spulletjes van Craft Asylum zijn voor winkeliers verkrijgbaar bij CraftEmotions.

Gezellige dag allemaal!

liefs Anke

Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief