Pagina's

donderdag 22 oktober 2015

Gast Dt-crealies

Hallo lieve blogvriendinnen,

Annelies van Crealies heeft mij gevraagd om gastdesigner te zijn voor haar blog. Super leuk natuurlijk!
Geweldig om met de stansen van Crealies een kaart te maken. Er zijn heel veel verschillende soorten stansen.
Op deze kaart heb ik er heel wat gebruikt.




Ik heb 3 verschillende maten gebruikt van stans XXL 27. Eerst uit designpapier de grootste en daarna het plaatje met een kleinere die ik heb gemat op een maatje groter.
Ook heel handig want dan heb je gelijk een mooi randje.
Bovenaan het plaatje heb ik stans partz nr. 10  gebruikt en eroverheen laten vallen.

De vlinders zijn gestansd met stans set nr. 8 en de bloemen met stans set nr. 21
Voor de hoekje heb ik nr. 17 gebruikt.

De label onderop is gemaakt met XXL labels en tags nr. 4

Het prachtige papier is van Maja Design. Zo prachtig van kleur!

Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke




Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief