Pagina's

donderdag 1 december 2016

sketch challenge Dutch Doobadoo

Hallo blogvriendinnen,

Vandaag is er weer een nieuwe sketschallenge gestart in de facebook groep van Dutch Doobadoo.
Je kunt weer de hele maand meedoen. Dit is de groep waar je je kaartje kan plaatsen  https://www.facebook.com/groups/dutchdoobadoochallenge/?fref=ts


Op de kaart heb ik mallen gebruikt van Studio Light en Tonic. Allemaal verkrijgbaar voor de winkeliers bij CraftEmotions.


Ook heb ik wat houten figuurtje gebruikt van CraftEmotions. Het vogelhuisje en de fiets. De fiets heb ik bewerkt met blauwe glitters.




Hier zie je nog heel mooi de mooie tekst Let is Snow wat ik heb gemaakt met een mal van Tonic Studio.
Doen jullie weer mee?
liefs Anke



2 opmerkingen:

Plony zei

Leuk gedaan Anke...ik zag deze mal altijd een beetje als een paasei maar zo is het weer een hele andere creatie geworden. Leuk idee....misschien ga ik ook nog wel weer eens aan de slag met deze mal.
xxx Plony

Margo zei

Wat een prachtig kunstwerkje heb je er weer van gemaakt Anke !

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief