Pagina's

zaterdag 28 januari 2017

Voorjaar!

Hallo blogvrienden

Dit staat echt super leuk op tafel. Je krijgt echt zin in het voorjaar met deze leuke konijntjes.

De konijntjes zijn van MDF en natuurlijk van DutchDoobadoo.

Ik heb ze eerst beplakt met craftpapier. Daarna heb ik er een neusje en mondje op getekend, Bij de oortjes heb ik wat extra lijntjes gezet en een beetje ingekleurd met roze.


  

Het onderplankje heb ik beplakt met groen papier uit de Paperstack Sweet Violets van CraftEmotions.
Ook de konijntjes stempel is van CraftEmotions en heb ik ingekleurd met de Aquaflow makers van Nuvo.


Daarna heb ik de stempel uitgeknipt en voor het konijntje geplakt.
Op het hekje zit een plaatje wat ik ook heb uitgeknipt uit de paperstack van Sweet Violets.



De letters Spring zijn gemaakt met een stans van CraftEmotions. Voor het stansen heb ik aan de achterkant Easy Connectic tape geplakt. Dan krijg je een soort stikkers die je zo op kunt plakken zonder lijmrestjes. Handig!


liefs Anke

3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Geweldig dit konijn, wat een schat...
liefs Annemarie en Merit

Joke de Wit zei

Prachtig Anke.Gr.Joke

Margo zei

Wat schattig !

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief