Pagina's

vrijdag 27 april 2018

zeg het met bloemen

Hallo blogvrienden,
Op deze Koningsdag heb ik een strak kaartje voor jullie.
Ik heb de mooie bloemenstempel van Crealies (CLRS05) eerst gestempeld met Versamark en daarna ge-embossed met wit embospoeder van Nuvo

daarna heb ik de stempel ingekleurd met Nuvo alcohol markers.
Gekleurd op Craft Perfect papier van Tonic.
Dat papier is heel geschikt voor het kleuren met alcohol stiften

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een stans van Crealies. Deze heeft mooie kruisjes langs de rand. (XXL75)


 Bovenaan nog een klein stukje van de stempel gemaakt met de tekst groetjes van stempel 130501/1707 van CraftEmotions.



liefs Anke

Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief