Pagina's

donderdag 24 mei 2018

Beach Vibes

Hallo blogvrienden,

Zeekaarten vind ik altijd heel leuk om te maken. Deze kaart heb ik gemaakt voor CraftEmotions met de nieuwe essentials mallen van Studio Light en de mooie zeemask van CraftEmotions 185070/1258


Eerst heb ik de mal gestansd uit blauw linnenkarton (001232/1080). Die kleur past heel mooi bij het papier van de serie memories of summer van Studio Light.


Daarna heb ik op wit Aquarel papier (Schut) wat Nuvo shimmer powder (133002/1213) gedaan en daarna met structuurpasta van DutchDoobadoo en  mask (185070/1258) een vis en een kwal gemaakt. Na het drogen van de pasta heb ik het met Distress Inkt bewerkt voor de bruine kleur (Walnut Stain)


Met de Shaker set van Tonic heb ik de doorkijkjes gemaakt. Als schutmateriaal heb ik verschillende potjes Nuvo gebruikt (Vanilla Delight, peacock Feathers en Stars desert)


Hier kun je de vis goed zien. Het is wat lastig op de foto te zetten door de spiegeling van de shakers.





Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief