Pagina's

woensdag 11 juli 2018

Tropical

Hallo blogvrienden

Vandaag heb ik een echt tropisch kaartje voor jullie.
Gemaakt met een mal van DutchDoobadoo


De leuke cocktail heb ik gemaakt met een stempel van CraftEmotions en ingekleurd met Nuvo Alcohol markers.

Ook de ananas en papagaai heb ik gemaakt met stempels van Craftemotions.


De mooie letters heb ik gemaakt met de letter stans van CraftEmotions en de hele handelig connect tape,
Je maakt dan heel handig stickers en kunt de letters zo opplakken.


Natuurlijk ook weer een bladzijde gemaakt in mijn bullet journal met alle gebruikte materialen.


liefs Anke

Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief