Pagina's

zaterdag 27 oktober 2018

Winter Wonderland

Hallo blogvrienden,

vandaag een kaartje gemaakt met de prachtige lijn Winter Days van Studio Light


Als basis heb ik hiervoor gebruik SL Essentials stencil SL 115 (117015/3046


Zoals je ziet heb ik die 2x uitgedraait en op elkaar gedaan.
De bovenkant en het midden van het middelste vlak ik ik opengelaten zodat ik er een tag in kan doen



Ook weer veel stansjes gebruik het sterrentakje (CE 115633/0223) en bessentakje (CE 115633/0229)
Op het sterrentakje wat confetti van Nuvo gedaan.
dan wat leuke lintjes.



2 opmerkingen:

Cinderella zei

Kei Mooie kaart mooie kleuren gebruikt ook .
Fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Hoe blijft jouw kaart zelfstandig staan.
groetjes Margreet

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief