Pagina's

donderdag 29 november 2018

Never Ever Ever Give up

Hallo blogvrienden,


een heel andere creatie vandaag dan jullie van mij gewend zijn. op deze tag de mooie tekst stempel van Art by Marlene, Never Ever Ever Give up.

Op dit moment wel heel toepasselijk voor mij. 



De achtergrond is eerst met Distress Oxide bewerkt, Seedless preserves, wilted violet en faded jeans.
Daarna heb ik de nieuwe masks van CraftEmotions gebruikt nummers 185070/4430, 4421 en 4425.


Hier zie je de mooie tekst met ook een stukje van het collagepapier (CPBM01)
Dat collagepapier heb ik vastgeplakt met uldti medium matte van Ranger (306502/1535)


Over het collagepapier heb ik weer gestempeld met archival Uet Blsck (306018/6701) en een stempel van StudioLight uit de Grunge serie.
Tot slot ook nog de super gave expanding mousse van Nuvo gebruikt. Heel leuk spul ook.



Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief