Pagina's

zondag 2 januari 2011

nieuw challenge blog

Vandaag is Chantal een nieuwe challenge blog begonnen. Super leuk natuurlijk. Het is een nederlands Magnolia Challenge blog. Elke 2 weken is er een nieuwe opdracht om met spulletjes van magnolia, het papier, de stempels, stanzen noem maar op een creatie te maken. Wat ik wel geweldig vind is dat ze mij heeft gevraagd voor haar DT team. Ik ben zeer vereerd. Natuurlijk doe ik graag mee.


A.S Zondag wordt er voor nog 2 mensen een design call gehouden. Dus wil je ook deel uit maken van een nederlands magnolia team? wordt dan snel volger van het blog en waag je kans a.s. zondag bij de dt call.

Klik hier om naar de challenge blog te gaan.







doe allemaal mee!!
liefs Tessa


7 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Leuk meis, dan zijn we collega`s :D:D

*Kus Patries*

Allymcb1 zei

Hi Tessa

What an amazingly talented person you are. Your cards are absolutely gorgeous and I am green with envy at your ability. I came via Feline Playful and will be returning daily.
Congratulations on becoming a design team memeber

Tineke's hobby zei

He tessa
Gefeliciteerd wat goed dat je DT lid wordt maar je hebt het verdiend je maakt mooie kaarten
Groetjes Tineke

chantal zei

ben erg blij met jou in het dt team:)
en hoop dat je met veel plezier de chellenges uitvoert
liefs chantal

Jaimy zei

Hoi Tessa,

wat leuk zeg dat je in het designteam van de nederlandse magnolia zit zeg!
gefeliciteerd!
Ik heb je net een mailtje gestuurd over het ruilen, dus zie je reactie wel terug.

Groetjes Jaimy

Mandy's Magnolia cards zei

Gefeliciteerd met je plekje in het designteam!
echt heel erg leuk zeg!
Groetjes, Mandy

Maris zei

hi Tessa, heel veel succes met het dt member zijn,ik heb er heel veel zin in xx

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief