Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

candy winnaar

Hallo allemaal

Wat een super leuke reacties hebben we van jullie gekregen op onze candy.
Hele leuke en lieve complimentjes dank jullie wel!!
Helaas kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is


Anita

Gefeliciteerd meid. Stuur even een berichtje dan sturen we de candy zo snel mogelijk naar je op.

Een bericht zonder een kaartje kan eigenlijk niet toch.


Dit prachtige plaatje komt uit een blokje van Authentique
Een doily gemaakt met een stans van Cheery Lyn en het hart van Magnolia
Een kantje uit voorraad en wat roosjes.

Bedankt voor jullie bezoekje en tot snel.

liefs Tessa & Anke

11 opmerkingen:

Irene zei

Proficiat Anita en jullie bedankt voor de candy meisjes!!!
Beeldige kaart is het weer!!!

Fijne avond, Irene

Linda Visser - van der Velden zei

Gefeliciteerd Anita. En mooie kaart!

Anita Meijer zei

Nou ja ik word op dit moment helemaal rood, hoe is het mogelijk mijn candy is er vandaag uitgegaan en wat zie ik tijdens mijn dagelijkse blogrondje heb ik bij jullie de candy gewonnen. Helemaal super, ben er echt superblij mee. Toch nog maar een keer gecontroleerd of ik het echt ben en waarempel ik ben het echt, zo leuk dit. De glimlach van oor tot oor gaat niet meer weg. Helemaal super Tessa en Anke, ik mail jullie en alvast bedankt.
Liefs van Anita

Anita Meijer zei

Oh jeetje ik ben er zo vol van dat ik helemaal vergeet te zeggen dat ik jullie kaart weer helemaal top vind.
Liefs van Anita

arjette zei

Gefeliciteerd Anita, wat leuk!!!
Het kaartje ziet er weer prachtig uit, mooi papier is dat hè!

gr. arjette.

corryskaart zei

hoi tessa
als eerste een felicitatie aan anita en veel plezier met de candy en je kaart ziet er weer geweldig uit!!
groetjes van corry

Frouwke zei

gefeliciteerd Anita!
Maar wat een leuke kaart staat er weer, prachtig!
grts
frouwke

Nicole zei

Proficiat Anita en jullie bedankt voor de candy, ladies!! Jullie kaart is weer beeeeldig!! Erg mooi. Liefs, Nicole

jolanda zei

Anita gefeliciteerd.
mooi kaartje

Babette zei

Van harte Anita.
En jullie kaartje is weer erg mooi.
Groetjes Babette

martina's kaartjes zei

een dikke proficiat ! een heel erg leuke, zomerse kaart ... da's lang geleden he ?
grtjs, martina
x

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief