Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

challenge Totally Gorjuss

Hallo lieve blogvriendinnen, eindelijk schijnt de zon. Heerlijk buiten zitten!

Vandaag start ook de challenge van Totally Gorjuss, het thema is cirkels.


Soms maak je foto's maar hoe je het ook probeert de kleuren komen dan niet helemaal goed.,
Nu lijkt het net of het roosjes lint een andere kleur is, maar in het echt is het wel dezelfde kleur.
De stempel van Saturated Canary is ingekleurd met Distress, Er omheen heb ik pareltjes gemaakt.
Stansen van Magnolia, Lala Land en Noor gebruikt



De boompjes van Magnolia passen er misschien niet helemaal bij maar ik wilde ze even uitproberen, heb ze net nieuw gekocht namelijk.

Ik wil graag meedoen met deze challenge http://saturatedcanarychallenge.blogspot.nl/

Bedankt voor je bezoekje en tot snel!

liefs Anke

7 opmerkingen:

Jacqui's little piece of England zei

Your card is beautiful Anke love your image and colours
jacqui xx

Patty Sue 2 zei

It is nice to know that I am not the only one who struggles with pictures. Your card is lovely!

Margreet zei

Mooi kaartje Anke...tja, dat de kleuren anders overkomen, gebeurt (gelukkig) bij ons allemaal wel...live boompjes hoor!

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Anke, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Karin zei

Wat een mooi kaartje, het afdrukje vind ik ook erg leuk.
Gr. Karin

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje Anke, prachtig en mooie kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief