Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Uiltjes

Hallo lieve blogvrienden, vandaag post ik een krafttas, kadozakje en kadodoosje met het nieuwe lint van Crafty Ribbons. Ook heb ik de digi's gebruikt. Je vind het HIER




Deze keer heb ik ook weer het leuke doosje met bol gebruikt waar ik een workshop mee geef bij Ge-We
Lijkt het je leuk dan kun je je hier aanmelden. Het is wel een heel andere stijl dan je hier ziet maar kijk daarvoor even naar dit blogbericht.

Bedankt voor je bezoekje en tot snel.

liefs Anke

11 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Leuk Anke alles is heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

Lia zei

Ontzettend leuk allemaal Anke, leuke uiltjes,
groetjes Lia

Irene zei

OOOOOOOH me likey a lot Anke, waar is dat schetige uiltje van??????

xx Irene

Helen zei

wat een prachtig en schattig setje. Heel errug leuk !
Groetjes, Helen

Marrie zei

Hallo Anke,

Ik vind dit geweldig wat leuk gedaan zeg ga snel kijken.

Lieve groetjes Marrie

jolanda zei

leuke creaties

Mar Knutsel zei

Wat een mooie creatie´s,echt kerst.

Groeten marian

corryskaart zei

hoi anke
wat een lief setje heb je gemaakt en dat doosje met die bol helemaal geweldig!!
grt corry

Erica ♥ zei

Wat een leuk setje heb je gemaakt,
echt schitterend ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Doreen zei

Love your stunning projects.xxx

Sandra zei

Wauw wat een mooie creatie's !

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief