Pagina's

donderdag 6 maart 2014

Wild Rose

Goedemorgen lieve blogvriendinnen

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie.


Deze lieve stempel van Wildrose heb ik ingekleurd met Distress H2O.

Hebben jullie de nieuwe dies van Wildrose ook al gezien. Ik word er in ieder geval heeeeel hebberig van.
Op dit kaartje zit er al eentje op de hoek. Een prachtige roos (Rose corner SD010) die heel goed past bij het papier Fifties Kitchen 118040/0102 van CraftEmotions en de stempel.



Ook de achtergrond stempel 130501/1111 en labeltjes 13050/1107 gebruikt.

Gezellig dat je even langskwam en tot snel.

liefs Anke

5 opmerkingen:

Margreet zei

Wat heb je er weer een supergaaf kaartje van gemaakt, Anke!
xxx Margreet

Margo zei

Wat een supermooi en vrolijk kaartje Anke !
Liefs
Margo

corryskaart zei

oh wat een geweldig vrolijke kaart en zo gaaf met die rits en die heb ik toevallig ook gekocht:-))
groetjes corry

Erica ♥ zei

Geweldige kaart, super en ook de stempel is heel gaaf ☺

Een hele fijne avond nog.
Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anita Meijer zei

Wat een superlief en prachtig kaartje Anke, supermooi.
Liefs van Anita

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief