Pagina's

zaterdag 3 mei 2014

Happy Birthday

Hallo lieve blogvriendinnen,

Deze keer laat ik jullie een kaartje zien met een nieuwe stempel van Magnolia.
Ik heb haar ingekleurd met Panpastel



Voor de vorm heb ik een Go-Kreate mal gebruikt. Het papier is van Magnolia.
Ik wilde deze keer geen roze gebruiken. Vandaar een groen met blauw kaartje.




Rechts op de kaart zit het leuke vlaggetjes stansje van Lalaland

Ook de klei figuurjes ontbreken niet. Ook al zo leuk om te doen.

Lijkt het je leuk deze kaart ook te maken? Ik geef op 21 juni een workshop bij Ge-we. HIER vind je alle informatie.

10 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Anke.Groetjes Joke

Erum Tasneem zei

This is beautiful!

Pouwla zei

Heel mooi kaartje Anke!
Liefs Pouwla.

Muuske zei

Prachtige kaart.Mooie kleuren.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende kaart Anke, heel erg mooi.
Liefs van Anita

corryskaart zei

ziet er geweldig mooi/leuk uit en zeker deze groen/blauwe combi
groetjes corry

Sharon zei

This is gorgeous Anke. I love the image and such a beautifully embellished design.
Enjoy the rest of your weekend.
Hugs Sharon. x

Marrie zei

Wat een prachtige kaart is dit en wat een lief stempeltje is dit zo lekker vrolijk en schitterend kant heb je verwerkt op deze kaart.

Lieve groetjes Marrie

chrilvian zei

leuk!

Nicole zei

Sweet, sweeter, sweetest Anke!! Tis een plaatje en alles past weer supermooi bij elkaar. Liefs, Nicole

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief