Pagina's

donderdag 5 juni 2014

set Maritiem

Hallo lieve blogvriendinnen,


We blijven nog even in zomerse sferen met deze nieuwe items van Let´s Get Bizzee, de set maritieme.




Ik heb de set beplakt met papier van Maja Design.
De 2 Tilda's zijn ingekleurd met Sennelier. Verder nog wat decoratie gebruikt. Het is een gedeelte van een visnet met daarop wat schelpjes.
De houten figuurtjes van CraftEmotions (811500/0212) mogen natuurlijk ook niet ontbreken.
Ook de labelstempel van CraftEmotions (130501/1107) gebruikt. Die vind ik zo leuk en komen niet meer van mijn stempelblok af LOL.

Achter het anker zit ook nog een geurzakje.


Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooi, geslaagd projectje !
grtjs,martina
x

Joke de Wit zei

Ohhh wat leuk gemaakt Anke.Groetjes Joke

jolanda zei

mooi gedaan

Anita Meijer zei

Prachtig Anke, ziet er weer super uit.
Liefs van Anita

Jeanette zei

wat een geweldig setje heb je gemaakt, graag zou ik willen weten hoe de magnolia stempel met dat schelpje in de hand heet, en die andere van welke serie die zijn ik hoop dat je dat weet, liefs jeanette

Antoinette Voorn zei

Het is een hele gave creatie geworden !

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief