Pagina's

zondag 6 juli 2014

dream - wish

goedemorgen lieve blogvriendinnen,


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien waarop ik verschillende mallen van Nellie Snellen heb gebruikt.

De roze sterren bovenaan (niet de sterrenrand) zijn gemaakt met NFD009, de vorm van het afdrukje met de stans MFD070 en de bloemen met SD022.




De klok en de sterrenrand zijn stansen van Tim Holtz. Op de sterrenrand heb ik frantage van Stampadous gedaan.

Het afdrukje is een stempel van LOTV en is ingekleurd met Sennelier.
Alle mallen van Nellie Snellen en Tim Holtz en natuurlijk ook Sennelier zijn verkrijgbaar via CraftEmotions.

Het roze kantje komt van CraftyRibbons.


Denken jullie nog aan die prachtige actie van CraftEmotions op facebook? Je kunt een PressBoss Machine winnen! Zou ik zeker doen hoor want het is een hele fijne machine, hieronder zie je nog een keertje de voordelen. Vooral het A4 formaat vind ik geweldig!



Met deze kaart doe ik mee met de challenge van LOTV

Fijne dag allemaal.

liefs Anke

10 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Neline zei

Geweldig leuke kaart heb je gemaakt!
groetjes
Neline

Anita Meijer zei

Prachtig Anke.
Liefs van Anita

Doreen zei

Beautiful,love the design and fab image.xxx

Hanny zei

Wat een schatje is dit , prachtig.Fijne zondag, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Joke de Wit zei

Ohh wat een lief kaartje Anke ook zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

jolanda zei

mooie kaart

Grietje zei

Wat een prachtig kaartje en wat een mooie mallen heb je gebruikt, daar komen een paar van op m'n verlanglijstje ;)
Groetjes Grietje

Aartje zei

Prachtige kaart Anke, mooi ook met die sterrenrand.
Groeten, Aartje

Desire Fourie zei

Anke this has been so beautifully designed and coloured with wonderful attention to detail. Love the oval shape and aubergine colours.
Hugs Desíre {Doing Life}

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief