Pagina's

zaterdag 11 oktober 2014

Winter Walk LOTV

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag alweer mijn 2de post als gast designer van LOTV.

Deze keer heb ik de stempel Winter Walk gebruikt en ingekleurd met Sennelier.


Het project dat ik heb gemaakt is het tasje van Let's Get Bizzee.
Het MDF heb ik beplakt met papier van LOTV Winter Wishes.

Heel veel stansjes gebruikt van Memory Box en Magnolia.



Op het afdrukje heb ik frantage van stampadous gedaan, voor een mooi sneeuweffect.

Aan de zijkant lintjes en kantjes gedaan met wat belletjes.


Nog een foto van de achterkant, waarop stansen zitten van Noor! en Magnolia.
De tekststempel is ook van LOTV.

Fijn weekend allemaal.

liefs Anke

8 opmerkingen:

Desire Fourie zei

Wow this is an amazing project. Just so beautifully coloured and design with the wonderful blues and browns.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Joke de Wit zei

Ohhh wat mooi Anke.Groetjes Joke

Erica ♥ zei


Hoi Anke,

Echt een prachtige kaart ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Doreen zei

Fabulous image and a great design.xxx

martina's kaartjes zei

helemaal leuk ! mooie kleurencombo en heel fijne details !
grtjs,martina
x

Sarah - Crea S zei

Wow Anke wat een supertof zakje! Echt heel erg mooi geworden met al die leuke mallen die je gebruikt hebt! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

jolanda zei

heel mooi gedaan

Sandra zei

Super mooi Anke !

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief