Pagina's

donderdag 6 november 2014

MDF kinderwagen

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,

Vandaag mag ik jullie dan eindelijk de nieuwe MDF kinderwagen van Let's Get Bizzee laten zien.


Eerst heb ik alle onderdelen geverfd met witte Gesso.
Daarna heb ik de kinderwagen in elkaar gezet. De kap heb ik gemaakt met een strook cardstok en die er tussen geplakt.



De wagen heb ik beplakt met papier van Hobby and you.
Daarna heb ik met een stuk kant de sluier gemaakt,

Dan nog wat bloemetjes gebruikt van Wild Orchid.

Ben heel benieuwd wat jullie van deze kinderwagen vinden.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

100% schattig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joke de Wit zei

Ohhh wat mooi!!!! Anke.Groetjes Joke

Marijke zei

Wauw schitterend!! ook erg schattig.

Groetjes,
Marijke

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief