Pagina's

donderdag 29 januari 2015

speciaal voor jou

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie de nieuwe harten van Let's Get Bizzee zien. In de verpakking zitten 3 maten harten. Je kunt ze appart gebruiken maar natuurlijk ook bij elkaar verwerken.
Ik heb er een hanger van gemaakt,



De harten zijn beplakt met papier van Studio Light. Op het bovenste hart heb ik de kleinste gemaakt.
Daarop een lief stempeltje van WildRose die ik heb ingekleurd met Sennelier en H2O

Hier zie je ook een nieuwe stans van Crealies voor de tekst. De tekst zelf is van CraftEmotions.



Wat ik ook super leuk vind zijn de nieuwe kiekeboo stansen van Crealies. Hier heb ik hem gebruikt op een labelstans, ook van Crealies, en daarop de vierkante kiekeboo stans.
De tekst is een stempel van CraftEmotions (130501/1127)

Wat heb ik dan nog meer gebruikt? Hartenstencil van Dutch Doobadoo, Pasta van Dutch Doobadoo, mallen van Noor! en nog wat lint, kant en bloemetjes.

Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Fijne dag allemaal

liefs Anke

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartverwarmend mooi...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joke de Wit zei

Prachtig Anke.Groetjes Joke

Doreen zei

This is so beautiful,love the design and fab colours.xxx

martina's kaartjes zei

helemaal mooi gemaak t! zoveel mooie details
grtjs,martina
x

Helen zei

Weer een prachtige creatie.
Groetjes Helen

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief