Pagina's

donderdag 28 mei 2015

MDF vlaggetjes

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie de MDF vlaggetjes van Let´s Get Bizzee zien.
Ik heb er een babyhanger van gemaakt.

Eerst beplakt met het prachtige papier van Maja Design.



daarna allerlei stansjes gebruikt van de nieuwe Magnolia Kit. Op de eerste heb ik de vlaggetjes, het hart, de tag en de hanger gebruikt.
Op de 2de de beertjes



Op de 3de heb ik bloemetjes gebruikt, De mooie ballonnen heb ik op de vierde gedaan en als laatste de schattige rompertjes




liefs Anke

4 opmerkingen:

Doreen zei

Love your gorgeous banner.xxx

Anoniem zei

prachtige banner, heb genoten van mijn blogbezoekje
gr
Tine

leonenkarin.blogspot.com zei

Ahhhh... wat een mooi cadeau heb je gemaakt! Zo lief en mooie accenten. Erg leuk!

Liefs, Karin

Antoinette Voorn zei

Hele gave vlaggen Anke! Wat prachtig gedaan joh.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief