Pagina's

zondag 22 mei 2016

Hello!

Hallo blogvriendinnen

Vandaag een echt zomers kaartje voor jullie.

Het kaartje is gemaakt met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo.
Wat een leuke strandbal toch?





Eerst heb ik de mal omgetekend op wit cardstok.
Daarna heb ik de 2de vorm getekend op het blauwe ruitjes papier.
Als laatste heb ik met het gele papier banen gemaakt op de bal.




Het lieve meisje is een digi van Mo Manning en heb ik ingekleurd met ZIG markers




De leuke strandstoel van Marianne Design past er ook heel goed bij.

Dan als laatste nog de leuke nieuwe tekstballonnen gebruikt. 






liefs Anke

1 opmerking:

ADA zei

Wat een super leuke kaart in de vorm van een bal, en wat is het stempeltje leuk.
GROETJES ADA

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief