Pagina's

woensdag 25 oktober 2017

Hoera

hallo blogvrienden


vorige week waren de 2 zoons jarig van Carla. Daarvoor heb ik deze 2 kaarten gemaakt met de nieuwe cijfers 470.715.820 van DutchDoobadoo.


Ook heb ik het leuke envelopje 470.713.036 gebruikt. Je kan je dan mooi wat geld of een kadokaartje in doen.


Met het mooie papier van Maja Design zijn het wel echt 2 stoere kaarten geworden.


De leuke muzieknotenmal is er eentje van CraftEmotions.
Ook de letter zijn gemaakt met een stans van CraftEmotions


liefs Anke





1 opmerking:

Rita zei

Hoi Anke, deze kaart zag ik gisteren al langskomen. Ik vind hem super mooi vooral ook de kleuren!!!

Fijne dag, groetjesRrita

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief