Pagina's

zaterdag 7 juli 2018

Twin Tone

Hallo Blogvrienden,

Deze keer heb ik voor jullie een bladzijde uit mijn Bullet Journal.

Hierin heb ik getekend met de Twin Tone markers van Tombow.
Dit zijn markers met een dunne punt en een wat dikkere punt.

Een super mooie aanvulling voor je handlettering.



Er zijn 2 sets met Twin Tone markers. de ene is met zachtere kleurtjes en eentje met fellere kleurtjes. 380028/0122 en 0121.


De stempel beyoutiful van CraftEmotions heb ik hier gebruikt in de cirkel (130501/1751)


De kaders met de kleurtjes en de nummers zijn gemaakt met stempel 130501/1804.



liefs Anke

Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief