Pagina's

woensdag 1 augustus 2018

Wedding

Hallo blogvrienden,

Met het prachtige papier van Craft & You Design heb ik deze wedding box gemaakt.
Het is een prachtige serie papier in  het thema Wedding


De basis is gemaakt met creme en roze linnenkarton (001232/1320 en 1165)
Het roze past prachtig bij het papier!


In de doos heb ik 5 kaartje gemaakt van linnenkarton en het mooie papier.
Hierbij heb ik ook gebruik gemaakt van een hart shaker van Tonic 115631/1657. Die zijn super handig om een shaker te maken. In de shaker heb ik wat kraaltjes en ander schutmateriaal gedaan.


Bij de doos hoort natuurlijk ook een notitieblokje. Hierop heb ik de nieuwe stansletters (115633/0427 en 115633/042600 van CraftEmotions gebruikt ook voor de letters Wedding op het deksel van de doos.. Voor het stansen heb ik op de achterkant van het papier easy connect tape van CraftEmotions gedaan 119491/0100 gedaan. Dan heb je een soort stikkers die je zo kunt opplakken. Super handig en netjes want je hebt geen lijmresten.


Hier zie je het prachtige papier goed (117020/0904 en 0905)



1 opmerking:

Margo zei

Oh wat een prachtig doosje zeg ! Zo'n mooie kleuren ook !
Groetjes
Margo

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief