Pagina's

zaterdag 25 april 2015

Crealies tagmal

Hallo lieve blogvriendinnen,

Daar ben ik vandaag nog een keertje.

Deze keer laat ik jullie zien dat je met de mooie tag mallen van Crealies ook een mooie kaart kan maken.
Ik heb de grootste mal 2x uitgestansd en aan de onderkant over elkaar geplakt. De beide bovenstukken vouw je dan naar elkaar toe.


Binnenin heb ik een kleinere maat van dezelfde vorm tag gebruiktt met de vierkante kiekeboo stans, Ook van Crealies.

Als je heb openvouwt zie je een mooie tekst van CraftEmotions (130501/1084)



Op de buitenkant heb ik een lief stempeltje van Srapberry gedaan. Heel toepasselijk met koffers.

Het papier is uit een blokje van Studio Light en past er heel goed bij.


De kaart sluit met een knopje van Tim Holtz. Hieraan heb ik een touwtje gedaan om hem dicht te maken.

Dan nog bloemen gemaakt van een bloemenstansje van Crealies.

Alle gebruikte spullen zijn verkrijgbaar bij Ge-We.

liefs Anke

4 opmerkingen:

Doreen zei

This is just gorgeous,fab image and design.xxx

corryskaart zei

een erg leuk idee en prachtig uitgewerkt!!
groetjes corry

Anoniem zei

Wat een leuk ontwerp! Mooi bedacht om de tags zo aan elkaar te bevestigen en erg tof hoe je ze zo kan openen.

Pöydän kulmalla näpertelijä zei

Beautiful project!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief