Pagina's

zaterdag 4 april 2015

Uitleg kaart

Hallo lieve blogvriendinnen,

In mijn vorige post liet ik een kaart zien met een andere vorm.

Ik kreeg de vraag hoe ik deze had gemaakt. Nou die kaart is gemaakt met een Go Kreate mal maar ik heb hem nog een keer gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo

Je begint met een standaard kaart van 13,5 bij 27. Ril deze op 13.5



zet nu streepjes in het midden van je voorkantkant en ril deze op 6,7. Leg dan je mal in het midden op je rillijn.
Teken nu de helft van de mal en knip deze voorzichtig uit.


vouw het de rillijn maar laat de vorm recht.


Teken je mal nu nog een keer geheel met dezelfde maat met designpapier.
plak op het rechte stuk design papier van 6,5 bij 13,3 daarna de uitgeknipte vorm.


Het omgevouwen randje teken je ook met de mal. snij een stukje designpapier op 13,3 en 6,5 en leg je mal erop. Teken dit met dezelfde maat en knip het uit.



beplakt de binnenkant ook met papier 13,3 bij 13,3.

Versier nu je kaart naar eigen idee.





Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Mochten jullie nog vragen hebben dan kun je me mailen.

Fijn weekend.

liefs Anke.

2 opmerkingen:

Petra-loves-paper zei

bedankt voor de duidelijke uitleg!

Anoniem zei

een prachtige kaart met een zeer duidelijke uitleg, wordt vandaag nog uitgeprobeerd
hartelijk dank!!!
Zalig Pasen!
Gr
Tine

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief