Pagina's

woensdag 22 februari 2017

bloghop Dutch Doobadoo

Hallo blogvriendinnen,

Vanaf vandaag ligt onze nieuwe Dutch Doobadoo collectie in de winkels. Het thema voor deze maand is "Sea you soon".
We vonden dit reden genoeg om hier een bloghopfeestje van te maken.
Doe je gezellig met ons mee?

foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.


foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

We hebben weer heel veel leuks dat we jullie willen laten zien.
En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 22 februari t/m 24 februari 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Dit is het kaartje wat ik heb gemaakt.
Hiervoor heb ik de mal van het emmertje 470.713.606 gebruikt in combinatie met 2 van de nieuwe maskmallen 470.715.002 en 470.990.004.


Het emmertje heb ik eerst getekend op Schut Aquarelpapier en uitgeknipt.
Daarna heb ik er 2 stempels van CraftEmotions opgezet met Versamark en met witte embospoeder bewerkt,


De stempels heb ik daarna ingekleurd met Aquaflow markers van Nuvo


Toen heb ik de achtergrond bewerkt met Embellishment Mousse van Nuvo in de kleurtjes roze (Lilac Lavender)en groen (Spring Green).
Daarna heb ik met de mask en een kwast er de ronde cirkels (470.715.002) opgemaakt  met bruine Embellishment Mousse (Cosmic Brown).




Tenslotte heb ik met de kleine rondjes mask (470.990.004) en Glimmer Paste (Moonstone) de glitter rondjes gemaakt.

Dit is de hopvolgorde.






Hanny

Anke (hier ben je nu)




Heel veel plezier bij het hoppen!

Liefs Anke

25 opmerkingen:

Ela zei

Dit is erg grappig zo'n emmertje! Kan natuurlijk ook goed met de maritieme spulletjes! Groetjes Ela

Diana zei

Dat emmertje is toch wel 1 van mijn favo DBD items. Prachtige kleuren heb je gebruikt, zo krijg je een voorjaars tintje. Heel erg mooi gemaakt.

Groetjes
Diana
Diana's Creations

Mieke zei

Heel mooi!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een prachtig emmertje is dit geworden! Groetjes Betha

Annemarie en Merit zei

pracht deze emmer met krokussen...hele mooie kleuren en technieken heb je gebruikt!!

liefs Annemarie

Betty V. zei

Heel leuk die emmer

Crealientje zei

Leuke emmer!
Mooie details. Prachtig van kleur.
Het wordt straks weer tuin tijd. Ook een leuk idee is om waar je die tag hebt gedaan een zakje bloemzaadjes te schuiven.
Deze ga ik onthouden!Je hebt me geïnspireerd.
Bedankt en groetjes Crealientje.
Hop!

Cobie zei

Mooie kaart heb je gemaakt Anke!
Groetjes Cobie

Unknown zei

Heel knap werk, met een bron aan voor mij nieuwe inspiratie!!

Made by Nicolette zei

Heel leuk zo'n emmertje, prachtig ingekleurd!

Groetjes Nicolette

marian zei

Heel erg leuk die emmer en ook hier weer de bubbles gebruikt, dus alweer een leuk idee.
Door hoppen maar.
Groetjes van Marian.

kaarten van Mariska zei

Wat leuk om zo oude en nieuwe dutch doobadoo dingen te combineren. De bubbles komen echt tot zijn recht.
Gauw hop ik naar de volgende
Groetjes Mariska

Joke zei

Ook dit is toch weer heel anders. Leuk hoor die bewerkte emmer.
Groetjes Joke

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een schitterende creatie heb je ervan gemaakt! Leuk om de emmer te beinkten ziet er super gaaf uit!
Groetjes Anita

Jacqueline zei

Een hele mooie creatie
groetjes Jacqueline

Wijnanda zei

Wat een schattig emmertje. Heel leuk bedaan!
Groetjes Wijnand

Ingrid@64 zei

Leuk gedaan zo .Eerlijk gezegd toen ik de mal voor het eerst zag dacht ik wat moet je daar mee maar al zoveel leuks gezien dat hij toch maar aangeschaft moet worden .

Anoniem zei

Wat heb je dat leuk gedaan Anke!!
Het emmertje is ook heel mooi.
Groetjes Jannie

Maia zei

Wat een mooi effect geeft dat zeg en zo leuk om te lezen hoe je het gemaakt hebt ook.
Wat kun je toch veel verschillende effecten bereiken met die masks.
Prachtig deze creatie!
Leuke bloghop!
Groetjes Maia

Angelique zei

Wat een leuk effect geeft zo'n emmertje en prachtig gedecoreerd. Mooi die krokusjes.
groetjes Angelique

Anja Lensen zei

Wauw! Wat een prachtige kleurencombinatie. Mijn lievelingskleur is paars, leuk die Krokusjes erbij!

Miriam's creablog zei

ook weer een prachtige kaart. En ook jij hebt de bubbels op een andere manier gebruikt dan in het maritieme thema. Gaaf om andere ideeén te zien. Gr. Miriam

Suzan zei

Superleuk gedaan Anke met de emmer van DDBD!
Groetjes Suzan

Thera zei

het emmertje en de laarzen waren 1 van de eerste dingen die ik aanschafte toen deze lijn uitkwam. Geweldig!

Vlindert zei

Wat een super leuk idee zo ! Een zakje bolletjes erbij en ik heb zo weer een leuk kadootje..Bedankt

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief