Pagina's

zondag 19 februari 2017

Spring Time doosje

Hallo blogvrienden,

vandaag laat ik jullie een doosje zien wat ik heb gemaakt met Dutch Doobadoo chipboard (474.300.004).
Dat is chipboard in A5 formaat en ideaal voor wat steviger projecten zoals bijvoorbeeld een doosje.

Eerst heb ik de basis gesneden van het chipboard en daarna beplakt met papier van CraftEmotions uit de SpringTime collectie ((118040/0208)





om het doosje heen heb ik een rand van bloemetjes geplakt. Deze bloemetjes heb ik gemaakt met een stans van Tonic Studios 1488e



bovenop het doosje heb ik ook de stans van de SpringTime serie gebruikt (115633/0187)
In de hartjes van de boemetjes heb ik drops van Nuvo gebruikt.


Ook de binnenkant van het doosje heb ik beplakt.


Bedankt voor je bezoekje!
liefs Anke






2 opmerkingen:

Mar Knutsel zei

Wat een prachtig doosje.

Groetjes Marian

scrapfertier zei

Een hele leuke creatie.
Leafs Tietje.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief