Pagina's

donderdag 31 augustus 2017

bloghop Dutch Doobadoo

Hallo allemaal


We hopen dat jullie allemaal een fijne vakantie gehad hebben. Het designteam heeft genoten en kan er weer lekker tegen aan. En dat komt wel goed met zo'n mooie, nieuwe collectie!

foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 31 augustus t/m 2 september 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Hier heb je mijn voorbeeld met de nieuwe letters
470.990.070
Wat zijn dit toch weer prachtige letters.


Voor de aankleding van de letters heb ik papier van WildRose gebruikt


zoals je ziet past dit papier prachtig bij een herfstthema



Ook heb ik verschillende stansjes van CraftEmotions gebruikt.



na mijn blog ga je nu naar Carla

liefs Anke


25 opmerkingen:

ger zei

dit is ook al zo'n mooie slinger het zijn ook zulke mooie letters .

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig mooi deze letterkaart en de letters zijn fantastisch, ik kijk er al naar uit! Groetjes Betha

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een gaaf met die letters zo,mooie kleurcombinatie. Ook weer erg leuke producten die uit zijn gekomen. Groetjes Monica

Snatertje zei

Dit zijn inderdaad mooie letters, leuke woordslinger heb je gemaakt

Groetjes Linda Snaterse

Pieta Vrolijk van Wijnen zei

Mooie letters. Ga ik zeker kopen.

roelie zei

mooi deze letters in herfst met leuke details er op verwerkt

gr roelie

Bea zei

Schitterend gemaakt Anke, toppie....

groetjes Bea.

lonneke zei

Wat een leuke tekst kaart. zou perfect passen bij een herfst hoekje. erg mooi gemaakt. erg leuke mal, lekker veelzijdig.
Liefs Lonneke

Unknown zei

Wow, dat is geen kaart maar een waar kunstwerk!

Duwien zei

Super slinger😍

Josee Heylen zei

ik heb nog nooit een herfstcreatie gemaakt maar nu ik deze mooie creatie van jou hand zie, heb ik er zin in, dank je wel voor de ideetjes, heel mooi

Unknown zei

Super leuk die letters. Zo veelzijdig, kan er echt alle kanten mee op. Ik heb ze net en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan.

Anoniem zei

Ook dit is weer een mooie slinger geworden. Mooie kleuren en details, maar ik hoop wel dat de herfst nog even wegblijft hóór �� Groetjes Winnie van Brakel

Hennie Filius zei

Een leuke herfst kaart en deze week word het al herfst helaas maar jouw kaart maakt het wel weer vrolijk

Marga's place zei

Prachtig! Echt herfst. Ik hou niet zo vd herfst ivm regen en wind.
Maar als ik deze slinger zie, dan wordt het een herfst met zon en mooie kleuren 😀

Angelique zei

Mooi gedaan met de letters en wat een prachtig papier.
groetjes Angelique

Ans S. zei

Een hele mooie herfstslinger, heel leuk gemaakt.

Groetjes Ans

Wilma van Bergen zei

Deze letters zijn echt voor elk thema te gebruiken, dank je voor dit voorbeeld van herfst👍. Super leuk!

Made by Nicolette zei

In één woord, fantastisch!

Groetjes Nicolette

Joke zei

Mooi hoor in die warme herfstkleuren. Prachtig gedaan.
Groetjes Joke

Unknown zei

Wat een leuke letters weer en wat heb je er toch wat moois mee gemaakt. Mooie warme kaart zo. Groetjes, Evelijn

Renate zei

Hele mooie creatie, Anke! En wat heb je mooi papier gebruikt. Past goed bij deze sierlijke letters.
Groetjes Renate

Unknown zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat je kan je veel maken met de letters zeg leuk om zo veel inspiratie op te doen.

Groetjes Esmeralda

Anniek zei

Erg leuke seizoensaankleding! Gezellig om in huis te zetten.

Groetjes Anniek

Ela zei

Ontzettend leuk dit herfsttafereeltje! Mooi die letters, daar kun je alle kanten mee op. Groetjes Ela

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief