Pagina's

zaterdag 5 augustus 2017

XMAS

hallo blogvrienden,

Ook ik ben maar vast aan de kerstkaartjes begonnen. Aan het einde van het jaar heb ik er toch nooit genoeg.

Deze leuke nieuwe foldmal van Dutch Doobadoo (470.713.636) heeft aan de zijkanten de vorm van een kerstboom'.
Eerst heb ik hem omgetrokken op wit cardstok en uitgeknipt.


Daarna heb ik de tweede maat overgetekend op papier van Bo Bunny.
Het leuke plaatje komt ook uit dezelfde serie.





Op het plaatje staat een hertenkop en ik heb dat terug laten komen rechts door ook een hertenkop uit te stansen.


Achter het plaatje nog een mooie mal van Noor! Ook de vlaggetjes stans is er eentje van Noor!






Dan nog wat sneeuwballetjes en wat ijskristallen er op gedaan,
Een strik mag ook niet ontbreken.

liefs Anke

Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief