Pagina's

donderdag 23 november 2017

Dutch Doobadoo bloghop

Hallo blogvrienden


Weer een nieuwe maand dus weer een schitterende nieuwe collectie voor jullie!

   foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

  foto van Jolanda Bergmans.

En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 23 november /m 25 november 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Kom je nu van Tineke vandaan dan ga je goed.

Als voorbeeld voor de bloghop heb ik de nieuwe foldcard gebruikt. Dit is nummer 470.713.650.

Het is weer een leuke kaartvorm met heel veel mogelijkheden.


De basis heb ik deze keer geknipt uit bruin craftpapier. Daarna heb ik papier van Maja Design gebruikt.
Op de mal zijn verschillende lijnen zichtbaar. De middelste lijnen zijn of de rillijn of de snijlijn.
Bij deze kaart zijn de horizontale lijnen de snijlijnen en de verticale lijnen de vouwlijnen.


Hier kun je goed zien dat ik de verticale lijnen heb ingesneden.


Alle mallen die ik bij deze kaart heb gebruikt zijn van CraftEmotions.
De leuke huisjes, de bloem, het hert en de ijspegelrand.


Het leuke stempeltje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Sennelier.
Tenslotte heb ik nog wat sneeuw aangebracht met de foamball clay van CraftEmotions. ook al zo super leuk om te gebruiken.

Nu kun je doorhoppen naar het blog van Carla.

Heel veel plezier nog!

liefs Anke


23 opmerkingen:

sylvia zei

I love it, geweldige kaart.
Ben gelijk verliefd op deze mal.
Groetjes sylvia koning

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart en heel mooi model weer! Groetjes Betha

Anoniem zei

Geweldig mooie kaart Anke!
De mal is heel erg leuk.
Een prachtige combinatie.
Andere mallen zijn ook gaaf.
Groetjes Jannie

Bea zei

Schitterend gemaakt met deze nieuwe foldcard Anke,supermooi...

groetjes Bea.

Christel zei

Heel mooi !

Hennie Filius zei

Ik vind deze kaart ook erg mooi

Dia zei

Dit is ook een prachtige kaart.

Nancy Soetaert zei

de sneekjes waren veelbelovend!
Deze kaart is heel leuk, je hebt de vele vrije ruimte heel mooi uitgewerkt, niet altijd makkelijk bij dergelijke kaartmodelletjes vind ik...
heel mooi in deze kleurencombi blauw, kraft...
dankjewel voor de inspiratie!
Nancy

Diny zei

Wat een schitterende creatie!
Groetjes Diny

riekie zei

Ik vind deze kaart ook heel erg mooi
Ook een leuke mal

groetjes Riekie

Hetty zei

Deze kaart is ook al zo mooi, wat worden we verwend met de voorbeelden.
Leuk dat er van dit model nu een mal is, maakt het wel zo makkelijk
Groetjes Hetty

Marja zei

Wow wat is dit een prachtige kaart!
Leuk model en je kunt er ook nog een mooi afdrukje op kwijt....boodschappenlijstje wordt steeds groter haha.
Groetjes Marja.

Creanita60.blogspot.nl zei

Dit is ook alweer zo'n mooi kaartmodel op deze vorm kun je lekker veel spulletjes op kwijt!
Jij maakte er een mooie winterkaart mee!
Groetjes Anita

anja zei

Keileuk mmodelkaart. Een heel mooi geheel. Groeten Anja

Miriam's creablog zei

wat is dit toch een mooie kleurencombi blauw craft en wit. Love it. Gr. Miriam

Rikie Lansink zei

Prachtige kaart weer, gr Rikie

ricky zei

ik vind hem prachtig

Unknown zei

Prachtige kaart met mooie kleurencombi. Groetjes, Anita

Petra zei

Deze mal mag zeker niet in mijn assortiment ontbreken. Ik vind je kaart prachtig. Groetjes van Petra

Monica van Dorp zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ook dit is weer een leuke foldcard. Mijn verslaving van dutchdoobadoo is nog maar pas begonnen, hihi. Maar zo leuk om mee te werken. Het inkleuren van de stempels is ook zo Leuk. Ben ik ook mee bezig, maar nog weinig ervaring. Groetjes Monica

Thera Rolleman zei

Grrrrrr waarom maken jullie het iedere maand toch weer zo lastig door zulke geweldige dingen uit te brengen en daar ook nog eens super gave voorbeelden mee te maken. Geweldig deze fold card weer!

marjo van soest-van holst zei

Wat een prachtige kaart is dit weer,mijn verlanglijst groeit maar steeds.
Ze zijn ook allemaal zo fijn om mee te werken en als je dan dit ziet jeuken mijn handen.Groetjes, Marjo

Jacqueline zei

Hele mooie kaart Anke
groetjes Jacqueline

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief