Pagina's

maandag 20 november 2017

Welkom Sint en Piet

hallo blogvrienden,

Kijk eens wat een leuke kaartjes je kunt maken met de nieuwe paperart 472.950.005 van Dutch Doobadoo.
Vanaf donderdag ligt de nieuwe collectie weer in de winkels. Hier ook 2 nieuwe mallen gebruikt voor de vorm 470.713.159 van de kaart en het leuke raampje 470.713.651.



Ik heb voor deze kaart alleen maar wit en zwart cardstok gebruikt.
De basis eerst uit zwart en daarna de 2de vorm uit wit geknipt.





Het leuke raampje is er in 2 maten. Hier heb ik het kleine raampje gebruikt.
De luikjes heb ik dan weer in wit gemaakt.







De super leuke paperart is deze keer in het zwart en past super mooi bij het witte en zwart cardstok

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en genieten van de voorbereidingen van het Sinterklaas feest!

liefs Anke








Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief