Pagina's

vrijdag 8 juli 2011

kaartje

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van My minds eye Stella Rose.
Achter het afdrukje zit een stans van Marianne Design.
Verder heb ik er hoekjes, een strik, een kantje en wat roosjes op gedaan.




Je zou denken dat ik in de vakantie wel veel kaartjes zou maken maar ........... ik heb er een nieuwe hobby bij. Ik ben namelijk aan het cupecakes bakken gegaan. Ook heel leuk en vooral errug lekker.
Ik moet nog wat oefenen met de versieringen maar als dat lukt laat ik ze aan jullie zien.

Bedankt weer voor jullie lieve reacties en tot snel.

groetjes Tessa & Anke

12 opmerkingen:

Durvina zei

wat een schattige kaart, het is ook zo'n gave stempel!

groetjes, Durvina

Margo zei

Wat een mooi kaartje Tessa en ik ben erg benieuwd naar de cupcakes, ik heb het zelf ook al geprobeerd en weet dat het niet zo eenvoudig is als het lijkt !
Veel succes ermee !
Liefs
Margo

Doreen zei

Simply stunning Tessa,your colouring is perfect.xxx

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Tessa. Succes met je cupcakes

Groetjes van Ineke

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje en ben
benieuwd naar de cupcakes

gr hetty

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje leuk papier.
Ene...die cupcakes willen we graag proeven...eh zien natuurlijk.
Veel oefenen maar.

manuela zei

Wat een mooi kaartje Tessa en ik ben erg benieuwd naar de cupcakes

groetjes manuela

chrilvian zei

leuk die match van jurkje en lint
prachtig

regina zei

hoi tessa

wat een lief kaartje!!
be benieuwd naar je cupcakes!

gr regina

chantal en sygrid zei

schitterende kaart tessa
erg leuk gedaan
enne cup cakes bakken is ook erg leuk om te doen;)
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Prachtige kaart,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.xx

Tineke's hobby zei

wat een prachtige kaart met een hele mooie stempel mooie kleurtjes echt super gedaan
Groetjes Tineke

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief