Pagina's

zondag 10 juli 2011

nieuwe challenge simply magnolia

Hallo allemaal

Vandaag start weer een nieuwe challenge op simply magnolia deze keer gesponserd door kaartenmakerij de Egel met deze prijs

De opdracht is deze keer een verjaardagskaart.
Deze kaart hebben wij deze keer gemaakt van Tilda met een verjaardagskaart. Tilda is ingekleurd met copics.

Ik heb verder doohikeys gebruikt van magnolia en een tekststempel van LOTV.
De bloemetjes zijn van Wild Orchid. Op de bloemetjes en de vlinder heb ik stickels gedaan.
Achter de stempel zit ook nog een harten doily.




We zijn heel benieuwd naar jullie inzendingen.

Bedankt voor jullie reacties.

groetjes Tessa & Anke

5 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtig kaartje is dit geworden zeg !
Ik ga proberen om deze week ook mee te doen !
Liefs
Margo

regina zei

hoi

een super leuk kaartje!!

als het lukt probeer ik mee te doen!

gr regina

miriam zei

Het is weer een prachtige kaart

Ik heb het even voor je opgezocht de sticker van de bruidsjurk is er in het wit en zwart.
Meestal te koop bij hobby winkels die ook 3d vellen verkopen.
Het merk is starform fashion design nr 1052

gr miriam

Sieta zei

Prachtige kaart Tessa, wie weet heb ik tijd om ook hieraan mee te doen.

Lieve groetjes Sieta

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Tessa, leuke challenge!
Groetjes van Jacqueline

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief