Pagina's

maandag 7 maart 2016

Craftsheet

hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie mijn ervaringen zien met de craftsheet van Craftsheet.nl.

Ik heb de sheet eerst getest met inkt.

Je kunt de inkt rechtstreeks op de gelliplate doen maar ik wilde eens proberen of het ook lukt als je de inkt op de sheet doet en dan met de roller met de gelliplate. 


Belangrijker nog voor deze test is of je de inkt daarna ook nog van de sheet kan krijgen


Nou de lukt dus prima. Met een babydoekje haal je alle inkt zo weg van de sheet. Er blijft niets achter!


Ja een vies doekje haha.

Toen wilde ik het wel proberen met de heattool en embospoeder.
Hier een paperart vogelkooitje ingesmeerd met versamark en bestrooid met embospoeder. Daarna met de heattool verhit rechtstreeks op de sheet.



Er gebeurd niets met de sheet. Ook niet als je hem rechtstreeks verhit.



Conclusie is dus dat je inkt zo van de sheet kan verwijderen en ook kan verhitten zonder dat er iets met de sheet gebeurd en dat is super handig!

liefs Anke

1 opmerking:

Ghea zei

Ja dit is gewoon geweldig het enigste wat je er niet af krijgt is de verkleuring van de zon, maar dat is voor mij geen probleem.
Voor jou denk ik ook niet Anke.
Groetjes Ghea

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief