Pagina's

woensdag 9 maart 2016

happy b-day

hallo blogvriendinnen,

Deze keer heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met de nieuwe shapemal van Dutch Doobadoo

Eerst heb ik de vorm omgetekend op cardstok en uitgeknipt.

Daarna de mal in een kleiner maatje getekend op design papier. Dit is uit een blok van Noor!


Daarna een plaatje gezocht wat erbij paste en natuurlijk ook wat bloemetjes en een kantje erbij gezocht.



Dan begint het leukste werk. Een beetje schuiven met alle dingetjes en als het dan naar mijn zin is ga ik het opplakken
 Rechts zie je trouwens ook nog hele leuke tickets. gemaakt met een mal van Noor!


Gezellig dat je even langskwam.

liefs



1 opmerking:

Ghea zei

Wat een leuke mal weer het ziet er schitterend uit.
Liefs Ghea

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief