Pagina's

woensdag 23 maart 2016

MDF van Dutch Doobadoo

Hallo blogvriendinnen,

Het nieuwe MDF ophangbordje van DutchDoobadoo vind ik echt geweldig.
Ik blijf het super leuk om MDF op te pimpen.

Eerst heb ik witte gesso gemengd met wat groene memento. Zo kreeg ik groene verf.


toen heb ik wat papier uit een blokje van Bildmalarna geplakt op het onderste plankje.
Ook achter de afbeelding zit papier van hetzelfde blokje.



De digistempel van Wee stamps heb ik ingekleurd met Sennelier en H20.



Het paperart vogelkooitje heb ik eerst in de versamark gedrukt en daarna bestrooid met embospoeder.




liefs Anke

2 opmerkingen:

ADA zei

Prachtige creatie, in mooie kleuren heel leuk gemaakt en de stempel is ook zo lief.
GROETJES ADA

Vera Gieszen zei

Heel mooie gedaan Anke! Sfeervol!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief