Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Auw auw

Nou hij zit erin hoor mijn beugel. Het is een binnenbeugel boven en onder.
Gisteren kreeg ik in de loop van de dag steeds meer pijn. Dit hadden ze ook gezegd bij de Ortho.
Leuk is het niet. Eten is moelijk omdat ik mijn kiezen niet meer op elkaar kan krijgen.
Zachte dingen dan maar.

Kaartjes maken kan ik gelukkig nog wel.
Dit kaartje is gemaakt met papier van DCW linnen closet.
De stempel is natuurlijk weer gekleurd met copics.




Bedankt voor jullie bezoekje en lieve reacties!

liefs Tessa & Anke

11 opmerkingen:

Jaimy zei

kaartjes maken lukt zeker nog hoor!
deze is weer erg mooi namelijk!~
hopelijk gaat het snel weer beter met je beugel en heb je niet zo veel pijn meer.

Groetjes, Jaimy

Anita zei

Wat een prachtige kleuren combinatie. Je kaarten worden er niet minder mooi door. Maar wel vervelend zo'n beugel! Hopelijk gaat het snel wat minder pijn doen. Groetjes, Anita

Lelishna zei

wow! so beautiful card, Tessa! ♥♥♥

Desirée-ScrapDees zei

nou ik kan je zeggen dat het echt wel goed gaat komen hoor met die pijn, al duurt het misschien wel een paar daagjes. Anders moet je gewoon terug gaan naar de ortho!
En inderdaad gelukkig lukken de kaartjes goed, mooi geworden hoor!

chantal zei

schitterend kaartje tessa
erg leuk gedaan
wel vervelend die pijn door de beugel hoop dta het snel beter wordt
liefs chantal

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en ik hoop dat
het snel beter gaat met je beugel

gr hetty

Mandy's Magnolia cards zei

wauw wat een mooi kaartje weer!
ik hoop voor je dat de pijn snel minder is van je beugel!
groetjes, Mandy

Marijke zei

Hoi Tessa, wat een lief kaartje is dit weer, vind het magnoliaatje zo'n schatje! Vervelend dat je zo'n last hebt van je beugel maar het wordt meestal na een paar dagen beter. Mijn kinderen deden altijd spoelen met kamille thee, dat verzacht de pijn een beetje. Sterkte ermee!
Groetjes, Marijke en Chantal

regina zei

hoi

schitterend kaartje!
en ik hoop dat je je weer snel beter voelt!

gr regina

*mieke* zei

Alweer zo'n mooi kaartje...leuk gemaakt meid!
En ik hoop dat de pijn in je mond snel minder wordt!
Groetjes...Mieke

jacqueline zei

hoi tessa,wat een leuk kaartje zeg,en wat vind ik het knap van jou dat je al zulke mooie kaartjes kan maken, ik zou zggen ga zo door meid!

groetjes jacqueline

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief