Pagina's

zaterdag 26 februari 2011

challenge just Magnolia en Hanglar

Hoi allemaal

Even een update over mijn beugel. Ik kan gelukkig steeds meer eten en heb vandaag zelfs al frietjes op!

Dit kaartje heb ik gemaakt met het schitterende papier van My Minds Eye Stella Rose.
Het hanglar stempeltje heb ik ingekleurd met copics. Ik heb afgelopen week speciaal de bijbehorende copickleuren gekocht.
De skets is van het just Magnolia en Stanglar & Hanglar blog waar ik met de challenge wil meedoen.

Ik vind hem heel goed gelukt. Wat vinden jullie?



Liefs Tessa & Anke

18 opmerkingen:

regina zei

hoi tessa

ik vind het een super mooi kaartje!!

heel erg mooi gemaakt en heel mooi met dat lint !
en een super mooi afdrukje!!

gr regina

Lia zei

Zeker goed gelukt, leuke kleuren heb je gebruikt, nog even doorbijten met je beugel en je zal zien, het komt echt goed hoor.

groetjes Lia

Marijke zei

Het kaartje is zeker goed gelukt, prachtig ook het lint door het kantje geregen. Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je beugel.
Groetjes, Marijke en Chantal

Hetty zei

Hij is zeker heel goed gelukt hij is
super mooi geworden

gr hetty

Anita zei

Hij is zeker mooi gelukt. Hij is weer schitterend. Groetjes, Anita

Bea van Ette zei

Een lieverdje!

Groetjes, Bea

Christa zei

wat een mooie kaart tessa, en zeker super papier zeg, staan ook op mijn verlanglijstje, dus dat word flink uit pakken op de beurs hihi groetjes christa

Desirée-ScrapDees zei

je ziet het, het gaat helemaal goed komen met die beugel!

En mooi kaartje zeg!

chantal zei

schitterend kaartje tessa
erg leuk gedaan
liefs chantal

majo zei

Mooie kaart Tessa.Prachtige kleurtjes.
Ja dat papier dat is prachtig. En succes met de uitdaging.

Margo zei

Wat een lief kaartje, leuke kleurtjes !
Groetjes
Margo

*mieke* zei

Hij is super goed gelukt... Hele mooie kleurtjes heb je je gekocht! En je hebt vast genoten van je frietjes:-)
Groetjes...Mieke

Mandy's Magnolia cards zei

je kaartje is weer prachtig! hele mooie skets
& je afdrukje is weer prachtig ingekleurd!
fijn dat het al weer wat beter gaat met je beugel
groetjes, Mandy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi kaartje! Prachtige kleuren en een heel leuk stempeltje. Fijn dat het al beter gaat met je beugel.
Groetjes van Jacqueline

Annemarie en Merit zei

hoi tessa,

Je kaartje is echt super leuk, heel mooi papier en wat een schattig afdrukje!! Gelukkig gaat het bij jou ook alweer wat beter met je beugel!

liefs, merit en annnemarie

Riet zei

Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Tessa,leuke stempels,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

stempelfreaks zei

wat een lief kaartje heb je weer gemaakt.
Groetjes Astrid & Larissa

Hanneke zei

Wat een leuke kaart zeg, erg vrolijke kleuren! Vind het oranje lintje door het kant helemaal leuk. Fijn dat het beter gaat met dingen eten ivm je beugel.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief