Pagina's

zondag 20 februari 2011

meisjes babykaart

Toen ik afgelopen week een jongensbaby kaartje maakte heb ik gelijk ook maar een meisjesbaby kaartje gemaakt.
Ik vind het hele leuke kaartjes om te maken.

Vandaag ben ik in de winkel van Papers en Picters in Doorn. Wat een geweldig mooie winkel.
Ze hebben er heel veel papier. Je wordt er hebberig van en we hebben natuurlijk weer veel gekocht.
Gelukkig heb ik deze week veel tijd en kan ik er lekker wat mee gaan maken.

We hebben ook nog een workshop gedaan en dat was ook heel gezellig.


Bedankt voor het langskomen.

liefs Tessa & Anke

15 opmerkingen:

Sanne zei

Wat een schattig kaartje! Heb dit papier laatst ook gekocht. Bij Carla in Sprang ;-) Jij vast ook! Ik hoop dat ik van de week ook mee kan doen met de challenge, maar zoals je op mijn blog kunt lezen, is het momenteel een beetje hectisch bij ons!

Liefs Sanne

martina's kaartjes zei

Het is een schatje ! heel mooi
groetjes, martina
x

Doreen zei

This is just adorable,so pretty.xxx

regina zei

hoi


oooch het is weer een schattig kaartje!!

heel erg mooi!!

gr regina

Lia zei

Hele lieve schattige kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Margo zei

Wat een lieverdje !
Ik ben erg benieuwd naar wat je allemaal gekocht heb !
Wat leuk dat jullie samen een workshop hebben gedaan, kan ik binnenkort ook met mijn dochters, nu zijn ze er nog net iets te klein voor :)
Geniet van je knutseltijd deze vakantie !
Groetjes
Margo

Jacqueline (Sjakkie) zei

Weer een heel schattig kaartje, prachtig! Veel plezier met de nieuwe spulletjes.
Groetjes van Jacqueline

PatriciaKleijn zei

Accch wat een schatje zeg!

*Kus Patries*

Deborah zei

Heel erg mooi, schattig kaartje!
Leuk papier ook.
Groetjes Deborah

Carla zei

Wow wat een ontzettend lief en mooi kaartje,

Groetjes Carla

Diana zei

een hele schattig kaartje

Groet diana

Tineke's hobby zei

wow wat een schattig kaartje ja het stempeltje is erg mooi en het hart er zo achter is ook mooi gedaan super kaartje
Groetjes tineke

chantal zei

schitterend kaartje tessa
erg leuk gedaan
liefs chantal

Colien zei

Wat een lief kaartje, mooi!
grtz. Colien.

Marijke zei

Wat een schattige kaartje, erg lief!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief