Pagina's

vrijdag 25 februari 2011

Trouwkaartje

Hoi allemaal

Het gaat stukken beter met mijn beugel alleen kan ik mijn kiezen nog niet op elkaar krijgen.
Ik kan bijna niets eten en mijn moeder maakt allemaal lekkere smooties.
Maandag ga ik even terug.

Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van My Mind's Eye. Dit papier heb ik gekocht bij Papers en Picters in Doorn vorige week.
Het stempeltje is van LOTV en heb ik gekleurd met copics.

Ik heb geen bloemetjes op gedaan want het kaartje is best wel druk.
Wil meedoen met de challenge van http://liliofthevalleythursdaychallenge.blogspot.com/



Bedankt weer voor het langskomen en fijn weekend allemaal.

liefs Tessa & Anke

13 opmerkingen:

Marijke zei

Wat vervelend dat je kiezen niet meer opelkaar kunnen... maar mmmmm smooties ook wel lekker. Je kaart is erg mooi, leuk de verschillende harten!!
Groetjes, Marijke en Chantal

regina zei

hoi tessa

schitterend kaartje!!

leuk gemaakt met die harten!

ik hoop daj je je kiezen weer snel op elkaar krijgt maar die smooties zijn ook wel lekker!!

gr regina

Desirée-ScrapDees zei

hij is precies goed! en wat een schattig bradje zit erop, waar heb je die vandaan? ben dol op delfts blauw!

en lang leve de smoothies!

Margreet zei

dit kaartje heeft idd geen bloemen meer nodig, Tessa...schattig stempeltje (ik heb hem zelf ook)....laat je maar lekker verwennen door je moeder!
xxx Margreet

Tineke's hobby zei

wat een schitterend kaartje heel erg mooi in die kleuren het heeft iets chiques
sterkte met je beugel
Groetjes Tineke

chantal zei

schitterende kaatren tessa
erg leuk gedaan
liefs chantal

Desirée-ScrapDees zei

hé bedankt voor je info én het compliment over mijn doosje!

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en nog veel sterkte
met je beugel en iok hoop dat je weer snel
kan eten

gr hetty

*mieke* zei

Schitterende kaart heb je weer gemaakt!
Hoop dat het eten snel beter gaat...
Groetjes Mieke

Annemarie en Merit zei

Hoi tessa,

wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt, Bij mij gaat het goed met mijn beugel. Had er de eerste dag ook best wel last van, maar daarna is het over gegaan. Ook kan ik nog niet zo goed eten net als jou, dat doet echt pijn he als je je tanden op elkaar moet zetten! Maar gelukkig maken de moeders dan wat lekkers voor je klaar, hihi!! Maar hopen dat het snel over is want het is echt vervelend!

liefs, merit en annemarie

CraftyC zei

Such a pretty card Tessa, love the papers you have used. Thanks for taking part in this weeks LOTV Challenge!
Clairexx

Anja zei

wow leuke kaart zeg.En mooi gekleurd ook.
Gr Anja;o)

manuela zei

Schitterende kaart heb je weer gemaakt
En mooi gekleurd ook.

groetjes
Manuela

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief