Pagina's

donderdag 24 februari 2011

Chineesje

Hallo allemaal, dank je wel voor al jullie lieve reacties op mijn vorige berichten, gelukkig gaat het iets beter met mijn beugel.
Gisteren ben ik met mijn moeder voor de afleiding gaan winkelen en ben vreselijk verwend met nieuwe kleren. Dat hielp natuurlijk wel.

Nu het kaartje. Ik heb papier gebruikt van Bo Bunny dat vind ik erg goed passen bij deze magnolia.
Na het kleuren met copics heb ik stickles gebruikt. Het hart is een stans van Nellie Snellen. Het randje is gemaakt met een pons van Martha Stewart.
De bloemetjes zijn weer van Wild Orchid.




bedankt weer voor jullie bezoekje.

liefs Tessa & Anke

16 opmerkingen:

Anita zei

Wat leuk dat je zo lekker in de watten bent gelegd. Wat een leuk kaartje weer. Mooi dat de print terug komt in haar jurk! Echt knap gedaan. Groetjes,Anita

Desirée-ScrapDees zei

mooi kaartje zeg en fijn te horen dat het al wat beter gaat met je beugel! Een tip: zeg dat nog niet tegen je moeder hihi

Albena zei

wow! what a wonderful and perfect card! love your blog!
hugs, claudia

Doreen zei

Oh this is just adorable Tess.xxx

chantal zei

schitterend kaatrje tessa
erg leuk gedaan
liefs chantal

Marijke zei

Hoi Tessa, wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt!! Prachtig hoor!!
Groetjes, Marijke en Chantal

regina zei

hoi tessa

je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt!

heel erg mooi gemaakt!

en gelukkig dat het weer wat beter gaat met je beugel!

gr regina

*mieke* zei

Schitterend kaartje Tessa en geniet maar lekker van je nieuwe kleren!
Groetjes Mieke

Lelishna zei

oh, so pretty! very beautiful card! ♥

Tineke's hobby zei

wat een schitterend kaartje heel mooi papier en mooi stempeltje Gelukkig gaat het beter met je beugel ja mijn kids hebben het ook gehad dan aten ze alleen pap gelukkig wordt het beter
Groetjes Tineke

Margreet zei

wat een te gek Chineesje heb je gemaakt Tessa....heel erg mooi....sterkte met je beugel!
xxx Margreet

Christa zei

oww wat een gave kaart zeg, heel mooi, he bah wat rottig dat je er last van heb , nou sterkte meis, maar straks heb je wel een mooi gebitje xx christa

Mandy's Magnolia cards zei

weer een prachtig kaartje!
wat fijn dat het al wat beter gaat met je beugel! en nieuwe klere is natuurlijk altijd leuk he ;)
groetjes, Mandy

Harriët zei

Hoi Tessa,

Hier ben ik dan eindelijk...
Toen je samen met je moeder bij ons in in de winkel in Spijkenisse was heb ik beloofd om eens op je blog te gaan kijken.Nu dus eindelijk eens gedaan.

Wat een leuke kaarten maak je zeg.Je bent echt creatief!!!

Groetjes,ook aan je moeder,
Harriët

Hetty zei

Wat een leuk kaartje en wat lekker dat
je zo fijn gewinkeld heb

gr hetty

Colien zei

Zow, dit ziet er prachtig uit! Mooi in die tinten en het afdrukje is super!!
grtz. Colien

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief